Sunday, June 21, 2009

Baileys

Baileys, seni ve de üzerimde bıraktığın tıpkı senin gibi tatlı olan bu etkiyi çok seviyorum. Özellikle seni light cream ve buz ile karıştırmaya bayılıyorum. Tadından içilmez, harika bir şey olup çıkıyorsun. Yine kontrolün altına aldın işte beni. Ne kadar içersem içeyim yine de "hafif" sıfatını korumanı da ayrıca çok seviyorum. Seni her halinle seviyorum işte sen anla. Gözlerimi de ele geçirdin sonunda, kapanıyorlar işte bak.. Ne kadar harika hissettirebiliyorsun insana bazen ve özellikle bazı gecelerde. Bu etki hiç bitmesin istiyor insan ve o kadar harika bir şeysin ki, sabah olduğunda yarattığın hissin tadı damağımda kalıyor, hiç baş ağrısı yapıp rahatsızlık hissiyle uyandırmıyorsun beni. Seviyorum seni, evet seviyorum, çok hem de.

No comments:

Post a Comment